تعمیر ماشین ظرفشویی اصفهان

فهرست مطالب

تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان

تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان که یکی از لوازمی است که جدیداً در خانه ها استفاده زیادی پیدا کرده ، بحث مهم است که حتما باید در منزل تعمیر شود . ماشین ظرفشویی یک دستگاه تمام اتوماتیک است تنها کاری که هر فرد باید انجام دهد این است که ظروف را به شیوه‌ای که آب به همه قسمتهای آن برسد درون ماشین بچیند ، پودر شوینده یا قرص شوینده را درون دستگاه قرار دارد و یکی از برنامه های شستشو را انتخاب کند و دستگاه را روشن کند.

نحوه شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی

نحوه شستشو در ماشین ظرفشویی به این صورت است که دستگاه ابتدا میزان لازم آب را بر می دارد سپس دمای آب را تا حرفی که برنامه مشخص کرده بالا میبرد.  پس از آن آب را با فشار زیاد و از طریق فواره هایی که دارد روی ظروف می پاشد.

در ادامه اندکی صبر می کند تا کثیفی ها اصطلاحات خیس بخورند مجدداً فرایند فشار پاشش آب با فشار بالا را انجام می دهد و این روند آنقدر تکرار می‌شود تا ظروف کاملا تمیز شود در پایان آب کثیف را تخلیه می کند و مجدداً ظروف را با آب تمیز آبکشی میکند .

بعضی از ماشین های ظرفشویی در انتهای برنامه دمای هوای داخلی را بالا می برد تا قطرات آب روی ظروف خشک شود و هیچ وقت لکی روی ظروف باقی نماند.

ماشین ظرفشویی اصفهان

اشکالات شایع در تعمیر ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی از آنجایی که دستگاه تمام اتوماتیک است و در اصفهان طرفداران زیادی دارد و ساختار تقریباً پیچیده‌ای دارد خرابی زیادی ندارد اما به دلیل استفاده نادرست و یا شرایط استفاده ممکن است ایراداتی پیدا شود از جمله ایرادات شایعی که در ماشین های ظرفشویی دیده می شود شامل این موارد است :

  • مشکل آب گیری ماشین ( خرابی  هیدروستات ظرفشویی )
  • خرابی گرمکن یا هیتر ماشین ظرفشویی
  • تخلیه نکردن آب
  • انواع خطاهای اعلام شده خود دستگاه
  • بهم ریختن برنامه های شستشو
  • نشتی اب
  • بسته یا کیپ نشدن درب
  • پر کردن مخزن نمک
  • جرم یا بو گرفتن ماشین

 

تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان

از آنجا که ماشین ظرفشویی دستگاه نسبتا گران قیمتی است و از یک طرف عضوی از دکوراسیون آشپزخانه به حساب می آید امکان جابجایی آن و انتقال به تعمیرگاه برای افراد خانه بسیار کم است. همچنین هزینه انتقال آن به تعمیرگاه نیز زیاد است به همین دلیل تعمیرکاران خانگی برای تعمیر ماشین های ظرفشویی به محل سکونت شما مراجعه می کنند.

کارشناسان ما در اصفهان ، مهارت و تجربه کافی جهت باز و بست کردن ماشین های ظرفشویی و با پرهیز از وارد آوردن ایرادات ظاهری توانایی تعمیر انواع ماشینهای ظرفشویی ایرانی و خارجی با هر برندی را دارند.  کافیست با یکی از شماره های بالا یا پایین سایت تماس بگیرید مشکل ماشین ظرفشویی خود را اعلام کنید شرکت سازنده آن را مشخص کنید و آدرس خود را به تعمیرکاران ما بدهید.


با ما تماس بگیرید

09017610041 09134068445


تعویض قطعات معیوب

از جمله بیشترین اشکالاتی که برای ماشین های ظرفشویی به وجود می آید عبارت است از تعویض قفل درب ماشین تعویض گرمکن تعویض پمپ تخلیه تعویض واشر در تعویض ترموستات تعویض محفظه مواد شوینده جرم زدایی و تعمیر پمپ آب دستگاه که تمامی این موارد توسط کارشناسان با تجربه ما و با استفاده از قطعات اصلی که از نمایندگی ها تهیه می شود انجام می گیرد تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان از طریق همکاران ما در تعمیرکاران خانگی تنها با یک تلفن انجام پذیر است.

تعمیر ماشین ظرفشویی اصفهان

تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل

چندسالی است که ماشین ظرفشویی  جز جدا نشدنی از آشپزخانه ها شده و به یکی از بدردبخورترین وسایل هر آشپزخانه تبدیل شده است. آسایشی و رفاهی که این دستگاه بخصوص در پایان مهمانی‌ها و دوره‌همی‌ها فراهم کرده است بسیار لذت بخش است بطوری که معمولا خریداران این وسیله پس از مدتی استفاده از آن به این پرسش بزرگ میرسند که چرا زودتر نخریده بودیم و چطور بدون ظرفشویی مهمانی میدادیم .

ماشین ظرفشویی حتی در استفاده روزمره نیز کاربرد زیادی دارد بطوری که انواع رومیزی آن ک سایز کوچکتری دارد بسیار مناسب زوج های جوان و استفاده روزمره در آشپزی می‌باشد. از مهمترین دلایل استفاده از ماشین ظرفشویی ، بهینه مصرف کردن آب است. یک ماشین ظرفشویی با حدود ۴۰ لیتر آب حدود ۱۴۴ تکه ظرف را با کیفیت بالایی شستشو میدهد درصورتی که همین میزان ظرف در شستشوی دستی به حدود ۱۵۰ لیتر آب نیاز دارد. با این همه همیشه پیدا کردن یک تعمیر کار خوب برای تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان حتما مهم خواهد بود.

تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل توسط خودتان

به چند دلیل برای صاحبان دستگاه در اصفهان،  خوشایند تر است. اول اینکه ، جابجایی دستگاه سخت است بخصوص اگر در آپارتمان زندگی کنید ، دوم اینکه ممکن است حین جابجایی دچار خط و خش و فرورفتگی و ایرادات ظاهری دیگر بشود. سوم اینکه گاهی تعمیر ماشین ظرفشویی تان ممکن است کمتر از ۲۰ دقیقا زمان ببرد ، در جایی که حمل آن به تعمیرگاه و بلعکس بیش از ۳ ساعت زمان میبرد.

برخی مشکلاتی که نیاز به مراجعه به تعمیرگاه ندارند و خودتان میتوانید آنها را رفع کنید و نیاز به مراجعه تعمیرکار ماشین ظرفشویی در منزل نیست :

مشکل:‌ ظرف‌های قفسه‌ی بالا شسته نشده اند »

دو احتمال وجود دارد ، اول اینکه یکی از ظروف طبقه پایین به فواره آبپاش طبقه بالایی گیر کرده و مانع از چرخش کامل آن میشود. در این صورت ، همیشه قبل از بستن درب ماشین ظرفشویی ، حتما امکان چرخش فواره بالایی را بررسی کنید.  دوم اینکه میزان ظروف طبقه بالا خیلی زیاد بوده و یا درست چیده نشده اند.

تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان

مشکل‌:‌ روی ظرف‌ها آب باقی می‌ماند »

باید همه ظروف را سروته داخل ماشین بچینید. یعنی به نحوی که آز پایین آب به تمام قسمتهای آنها پاشیده شود و آبی درون آنها جمع نشود. برای مثال استکان و لیوان و کاسه و قابلمه را باید برعکس داخل دستگاه بگذارید

مشکل:‌ صدای فواره و یا شرشر آب کم شده و یا شنیده نمیشود »

سوراخ های فواره ها و ابپاش هارا بررسی کنید ، شاید جرم گرفته باشد و یا تکه های غذا ، مانع از خروج پر فشار آب میشود. اگر همه فواره ها سالم و تمیز هستند باید با تعمیرکار ماشین ظرفشویی در اصفهان تماس بگیرید چرا ک احتمال دارد پمپ آب دستگاه ایراد پیدا کرده باشد.

مشکل: روی ظروف شیشه‌ای لکه‌های کوچک سفید افتاده »

املاح آب در منطقه ای که زندگی میکنید زیاد است و باعت این اتفاق میشود. برای حل این مشکل همیشه مخزن نمک دستگاه را پیش از شروع شستشو چک کنید و سعی کنید همیشه مقداری نمک در آن باشد تا سختی آب را بگیرد.

میتوانید از قرصهای کاملی که نمک لازم را همراه دارند استفاده کنید و یا از نمک های خارجی و با کیفیت تر استفاده کنید. همچنین گاهی وقتی از برنامه شستشوی  Eco  یا اقتصادی استفاده میشود این مشکل رخ میدهد که میتوانید  گزینه آب کشی اضافه را روشن کنید تا با یکبار آب کشی بیشتر ، این لکه ها برطرف شوند.

مشکل : آب یا مقداری زیادی کف از ماشین بیرون میزند »

کف ماشین طرفشویی و زیر فواره پایینی یک فیلتر وجود دارد که کمک میکند تکه های غذا وارد پمپ تخلیه نشود. ، به احتمال زیاد این فیتر کیپ شده و اب بخوبی از آن رد نمیشود. با کمک دفترچه دستگاه ، فیلتر را جدا کنید و بایک مسواک کهنه یا فرچه به آرامی آن را شستشو دهید تا همه منافظ آن باز شود و مجددا آن را سرجای خود ببندید. اگر فکر میکنید ممکن است چیزی را خراب کنید با یک شرکت تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان  بای یکی از شماره های زیر تماس بگیرید.


با ما تماس بگیرید

09017610041 09134068445


مشکل:‌ کف از ماشین ظرفشویی خارج می‌شود»

به احتمال زیاد بجای پودر شستشو از مایع ظرفشویی استفاده کرده اید. در نظر داشته باشید که فرمول قرصها و پودرهای شوینده که برای ماشین ظرفشویی طراحی شده با مایع ظرفشویی دستی بسیار متفاوت است و استفاده از مایع ظرفشویی حتی ممکن است به دستگاه آسیب برساند.

دستگاه را خاموش کنید ، یک قرص یا مقداری پودر ماشین ظرفشویی درون آن قرار دهید و مجددا دستگاه را روشن کنید ، ابتدا آب باقی مانده تخلیه میشود و سپس برنامه از ابتدا شروع میشود.

تعمیر ماشین ظرفشویی

مشکل : خشک نکردن کامل ظروف بعد از شستشو»

یکی از ساده ترین دلایلی که منجر می شود ماشین ظرفشویی ظروف را خشک نکند ممکن است انتخاب برنامه اشتباه شستشو باشد. همچنین از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره داشت بروز مشکل در المنت ها می باشد. با بررسی المنت ها مطمئن شوید که دچار آسیب نیستند. چناچنه المنت ها نیز دچار ایراد نبودند دلیل بروز این مشکل خرابی ترموستات می باشد. در این مورد برای تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان باید با تعمیرکاران ما تماس بگیرید.

تعمیر سرو صدای اضافه ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی که سرو صدای غیر طبیعی دارد به نظر کار ساده ای نخواهد بود. دلایل زیادی هست که یک ماشین ظرفشویی سرو صدای اضافه تولید میکند. در این قسمت به بررسی این دلایل میپردازیم :

پمپ تخلیه

پمپ تخلیه قسمت مهمی از یک ماشین ظرفشویی است و عمکرد حساسی دارد . پمپ تخلیه تنهای برای خروج آب کثیف از ماشین نیست و وظیفه مهمی بر عهده دارد که آن تامین فشار لازم برای شستشوی ظروف با آبی است که از فیلتر کف ماشین ظرفشویی مکش میکند . این پمپ دقیقا کف دستگاه است و از طریق یک شیر سه‌راهی ، بین عمل شستشوی ظروف و تخلیه آب به فاضلاب ، تغییر حالت میدهد.

دلایل زیادی وجود دارد که پمپ تخلیه صدای غیرعادی بدهد. ممکن است تکه ی سختی از غذا درون آن گیر کند، یک لبه ی شکسته از ظروف درون ماشین داخل پمپ کشیده شده باشد و یا منگنه یا سوزن ریزی که سهوا وارد ماشین شده و فیلتر کف عبور کرده و وارد پمپ تخلیه شده ، همگی میتواند صدای زیادی از این قطعه حساس خارج کند.

همچنین ممکن است عمر طبیعی خود را طی کرده باشد و حالا با استهلاکی ک پیدا کرده سروصدای آن زیاد شده باشد. باز کرده پمپ تخلیه و تعمیر آن فرایندی است که باید به یک تعمیرکار متخصص در اصفهان بپسارید.

سوت کشیدن ماشین ظرفشویی

بازوهای آبپاش داخل ماشین ظرفشویی یا همان فواره‌های شستشو ، یک قطعه متحرک روی بدنه ماشین هستند ک بمرور از محل اتصال خود دچار سایش شده و موجب سوت کشیدن هنگام چرخش میشود که لازم است بررسی و در صورت نیاز تعویض شود.

رفع کدهای خطا در ماشین ظرفشویی

در این بخش چند مورد از ارورهای که در انواع مدل های ماشین ظرفشویی را که نمایش داده می شود همراه با آموزش رفع آن را برای شما کاربران توضیح میدهیم با ما همراه باشد.

  1. کد خطا I10: زمانی که در کنترل کننده جریان ماشین ظرفشویی اختلالی به وجود آید این ارور نمایش داده می شود. برای رفع این مشکل باید کنترل کننده جریان مورد بررسی قرار گیرد.
  2. کد خطا I30: هنگامی که ماشین ظرفشویی دچار نشتی آب می شود ارور I30 را نمایش می دهد. جهت حل این مشکل واشر درب را چک کنید که سالم باشد و همچنین شناور کف ظرفشویی را چک کنید.
  3. کد خطا I160: علت نمایش این کد خطا بروز مشکل در هیتر دستگاه می باشد. چانچه تعدادی از المنت ها در ماشین ظرفشویی سوخته باشد  یا سیم کشی و مدار الکترنیکی دچار نقص شده باشد با این ارور مواجه می شوید. شما می توانید برای تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان و رفع این ارور با ما تماس بگیرید.
  4. کدهای خطا I20 ، I50 ،IF0 و I40: در صورتی که پس از شستشو ظروف آب داخل دستگاه تخلیه نشود این کد خطاها نمایش داده می شود. با بررسی پمپ نخلیه ، سیم کشی ها و برد دستگاه می توان این مشکل را حل نمود.

نکاتی جهت جلوگیری از خرابی ماشین ظرفشویی

رعایت هر یک از نکات زیر باعث می شود که طول عمر و کارایی ماشین ظرفشویی افزایش یابد:

  • فلیتر دستگاه را به طور مرتب و دوره ای تمیز نماید.
  • بیش از حد ظرفیت ظرفشویی دورن آن ظرف قرار ندهید.
  • در صورت پوسیدگی یا پارگی لاستیک دور درب آن را تعویض نماید.
  • برنامه درست را برای سشتشو ظروف انتخاب نماید.
  • ته مانده های غذا را از روی ظرف پاک نماید و سپس در دستگاه قرار دهید.
  • از شوینده های استاندارد  منتاسب با طرفشویی خود برای سشتشو استفاده کنید.
  • در صورت مشاهده نشتی حتما با ما تماس بگیرید.
  • انتخاب نمک های اصلی برای دستگاه

تعمیر ماشین ظرفشویی در محل

یکی از خدماتی که از سوی مجموعه ما برای رفاه حال شما مشتریان محترم ارائه میگردد ، خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل و محل مورد نظر شما می باشد. با مراجعه به تعمیرکاران خانگی دیگر نیازی به انتقال دستگاه به بیرون از منزل نیست. از دیگر فواید تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل این است که نیازی نیست برای جدا سازی اتصالات دستگاه وقت بگذارید تا آن را به تعمیرگاه انتقال دهید. از طرفی استفاده از تعمیرکاران خانگی به کاهش هزینه های شما کمک می کند و حتی میتوانید ناظر تعمیر وسیله خود باشید. اما این موضوع بسیار مهم را در نظر داشته باشید تعمیر ماشین ظرفشویی را باید به تعمیرکار ماهر و حرفه‌ای بسپارید تا دستگاه دچار دیگر آسیب ها نشود. به همین منظور ما گروه تعمیرکاران خانگی را به شما معرفی می کنیم تا خیال شما از بابت تعمیر اصولی و حرفه‌ای دستگاهتان  راحت باشد.

هزینه های دریافتی جهت تعمیر ماشین ظرفشویی

ممکن است زمانی که برای ماشین ظرفشویی شما مشکلی به وجود آید مهمترین دغدغه شما هزینه های پرداختی برای تعمیر آن باشد. تعیین هزینه های تعمیر ماشین ظرفشویی به عوامل زیادی بستگی دارد که مهترین آن تعویض یا تعمیر قطعه خراب می باشد. ما سعی داریم برای کاهش هزینه های شما تا حد امکان قطعات معیوب را تعمیر کنیم. اما در برخی موارد تعمیر قطعه جوابگو نیست و باید آن را تعویض کرد در این صورت ممکن است هزینه های پرداختی از سوی شما افزایش یابد. شما همچنین می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه های تعمیر با ما تماس بگیرید و مشکل دستگاه را بیان کنید تا هزینه حدودی تعمیر را به شما اطلاع دهیم.


با ما تماس بگیرید

09017610041 09134068445